GeekdCare - Levering
Hvordan sporer jeg min ordre?
Når din ordre er afsendt kan du fra din konto side spore din ordre. Du finder din konto her
Du får også en mail så snart din ordre er afsendt med et tracking nummer på din forsendelse

Bemærk: Din ordre kan i enkelte tilfælde blive afsendt i flere forsendelser. Du kan kun spore din pakke når den er afsendt fra vores lager.
Hvilke leveringsmetoder kan jeg vælge?
Hos Geekd kan du bruge følgende leveringsmetoder:
- Bring Hjemmelevering
- Bring Pakkeshop (Maks 20kg)
- Bring Firmalevering
- GLS Hjemmelevering
- GLS Pakkeshop (Maks 20kg)
- GLS Firmalevering (Kræver virksomhedsadresse)
- Click&Collect (Mønten 2, Kolding)
- Burd Levering (Vilkår gælder, se side panelet)
I enkle tilfælde kan en ordre blive sendt fra fjernlager, hvor Bring / PostNord vil blive brugt som leveringspartner. Dette prøver vi at oplyse om på produkterne.
Ved varer vi har på eget lager forventer vi normalt en leveringstid på 1-2 hverdage, medmindre andet er oplyst.
Du har også mulighed for at afhente en ordre på vores adresse, dette skal blot vælges når du bestiller ordren.
Hvornår bliver min ordre afsendt?
Ved lagervarer kan du som udgangspunkt forvente at din ordre vil blive afsendt samme dag som den bliver afgivet (Hvis bestilt inden klokken 17:00)
Denne leveringstid kan blive forlænget i travle tider.
Du kan på produktsiden se om produktet er på eget lager eller om det er på fjernlager med en længere forventet leveringstid.
Har du bestilt varer fra både fjernlager og eget lager, vil ordren som udgangspunkt først blive afsendt når alle varer er på lager / fjernlageret har afsendt din vare.
På din Geekd Konto kan du se om ordren er "Klargjort" (Afsendt), "Ikke-klargjort" (Ikke afsendt) eller "Delvis Klargjort" (Delvis afsendt)
Jeg har ikke modtaget min ordre?
Har du kun modtaget en del af din ordre, kan det evt. skyldes at ordren var for stor til at blive afsendt i en kasse - Du kan altid se alle forsendelser på en ordre på din konto side, og du får også en mail så snart ordren er afsendt på hvilke varer der er sendt i hvilken pakke.
Hvis du ikke har modtaget noget indenfor den oplyste leveringstid, og din ordre står som "Klargjort" på din konto, så kan der desværre være en forsinkelse hos fragtselskabet. I så fald kan det være tid til at efterlyse din pakke, og der kan desværre forventes ekstra leveringstid, indtil der er klarhed over sagen hos fragtselskabet. Vi kan ikke afsende en erstatningsordre før sagen er færdiggjort hos fragtselskabet.
Kontakt os via mail på support@geekd.dk hvis din ordre mod forventning er gået over leveringstid.
Bemærk: Der kan forekomme mindre forsinkelser hos fragtselskaberne, hvorfor vi anbefaler at du kontakter os 1-2 dage efter den forventede leveringstid er overskredet.
Hvis der går for lang tid, kan efterlysningen desværre nægtes, da det ikke vil være muligt for fragtselskabet at erstatte pakken.
Hvordan ændrer jeg min adresse?
Du kan desværre ikke selv ændre din adresse, derfor skal du så snart du opdager der er fejl i adressen kontakte os.
Vi kan ikke garantere at vi kan nå at ændre adressen inden ordren afsendes, så derfor bør du altid tjekke en ekstra gang inden du aflægger ordren om alt stemmer!
Ordre ankom med anden leveringsmetode?
I enkelte tilfælde kan en ordre blive sendt fra fjernlager, hvor Bring / PostNord vil blive brugt som leveringspartner. Dette prøver vi at oplyse om på produktsiderne.
BURD Leveringsmetode
Med Burds egne ord:
"Burd leverer pakker samme aften, som de er bestilt. Vi leverer mellem 18.00 og 22:00, og har live-tracker, præcis ETA og dygtige bude. Vi leverer små pakker på cykel, og har en leveringsrate på over 96%."
"Burd Deliverys leveringer er 100 % klimakompenserede - uden det koster ekstra. Vi kompenserer for hele virksomheden, så du med god samvitinghed kan få leveret din varer med Burd Delivery. Vi kompenserer udelukkende via FN-projekter."
"Burd giver dine kunder mulighed for at ændre leveringsdag, adresse samt give fuldmagt via et interface, de modtager på SMS så snart, ordren er oprettet. Giv kunden den fleksibilitet, de har brug for."
Det vil altså sige at du kan bestille inden vores cutoff på hverdage klokken 12:30, og forvente levering samme aften! Dog kommer dette med nogle forbehold:
Vi kan desværre ikke sende de helt store pakker med Burd, og det vil sige at står du akut og mangler f.eks. en stol, så kan vi ikke levere dette med Burd.
Burd er også begrænset til kun at dække dele af Danmark, og leveringen er derfor begrænset på postnumre.
Du kan se kort over hvor Burd kan levere her
Email os
Send os en mail - Dette er langt det nemmeste i de fleste sager.
Vi besvarer alle mails hurtigst muligt
Butik / Click&Collect
Åbningstider
Hverdage:
10:00 - 18:00